Leave your comments here, or underneath the post, or in the Guestbook!


Free shoutbox @ ShoutMix

13 Jan 2006

Spelletjes-avond bij Marc (Nederlands)

Goeden dag,

lieve mensen het is nu weer tijd om iets in h
et Nederlands te schrijven, voor jullie is dat natuurlijk interessant om te lezen ;-) en voor mij is het een goede oefening...
Een paar dagen geleden was ik door Marc uitgenodigd om bij hem te gaan eten. Oorspronkelijk dacht ik dat het een romantisch avondeten met zo'n tweeën gaat worden, daroom heb ik ook extra een fles van de du
re, rode wijn mee genomen; maar het bleek dat Marc nog meer mensen had uitgenodigd, met name Marjolijn en Tobias.


Niet anders dan te verwachten was dit een heel goed idee en de perfecte ingrediënten voor een leuke avond. Marc had gekookt, ik weet niet meer precies wat het was, maar het was lekker, heel erg lekker en heel erg pittig.
Later begonnen we een bordspel te spelen: Het bekende Kolonisten. Ik kende het tot die dag nog niet, maar heb het snel geleerd en dan het tweede potje zelfs gewonen. :-)

Een hele leuke avond was dat, met veel plezier en ook een spelletje erbij!

No comments: